6 תשובות
שואל השאלה:
תשובה**
בצד כל תשובה יש לך סימן המצביע למעלה וסימן המצביע למטה
אם התשובה מוצאת חן בעינייך ולדעתך היא טוב את יכולה ללחוץ על הסימן המצביע למעלה וזה דירוג כמו + ואם יש תשובה שלדעתך פוגענית ולא טובה את יכולה ללחוץ על הסימן המצביע למטה וזה בעצם -
רק בהתייעצות לא ניתן לשלוח פרחים בשל הסקרים, הדעות וההתייעצויות הקיימות בה.
שואל השאלה:
מה זתומרת לדרג שאלה?
ק בשאלה ניתנת האפשרות לתת פרחים
ובשאלות וגם בהתייעצויות ניתן לדרג תשובה
רק בשאלה.