3 תשובות
חחח 2 זה כלום, אני כמעט בכל ארוחת צהריים אוכלת שיפקה, זה מן הרגל כזה לאכול ארוחה עם חריף.
אבל כן בהתחלה אם אוכלים יותר מידי אז זה יכול לעשות כאבי בטן
חחח אני אוהבת שיפקה, היתי פעם אחת אצל בת דודה שלי והיא נתנה לי משימה
לאכול שיפקה בלי לשתות מים הצלחתי 6 ואז התחלתי לרוץ מסביב לבית עד ששתיתי (מיוחדת שכמוני.)
מה זה שיפקה -,-?
אנונימי