3 תשובות
אז תתאמן/י בבית
תלכי בכל זאת ספורט זה מעודד!
מותר מידי פעם לא ללכת, הכל בסדר!
יש תקופות שאין חשק, ואצלך זה רק שבוע.
תנוחי קצת ותאספי מוטיבציה לשבוע הבא:)