8 תשובות
אני סטודנט, אך למזלי הורי עשירים ואיני צריך לעבוד:)
במהלך הסמסטרים אני לא מצליח לשלב עבודה.
אני בונה רק על הקיץ, ואז או שאני מברמן, או שאני נותן שיעורים פרטיים.
אם את מחפשת עבודה, אני ממליץ לך לשאול חבריים וחברות שלך, אולי יש להם המלצות, או לחפש באינטרנט עבודות סטודנטיאליות.
בהצלחה:)
אני בונה רק על הקיץ, ואז או שאני מברמן, או שאני נותן שיעורים פרטיים.
אם את מחפשת עבודה, אני ממליץ לך לשאול חבריים וחברות שלך, אולי יש להם המלצות, או לחפש באינטרנט עבודות סטודנטיאליות.
בהצלחה:)
עושה תואר בלימודי ערב ועובד בבקרים במשרה מלאה. לא פשוט, ציונים בהתאם אבל שאין ברירה אין ברירה.
לומד שוק ההון
ואני שמח שההורים שלי לא עשירים.. כיף להגיע להצלחה בידיעה שהגעת לזה בזכותך..
אני מסיים שנה שנייה בהנדסת מכונות, ואני כבר שנתיים עובד משרה חלקים 2-4 פעמים בשבוע..
לדעתי התרגלתי לזה ומי שלא התחיל לעבוד מתחילת התואר יהיה לו קשה להתחיל באמצע
לדעתי התרגלתי לזה ומי שלא התחיל לעבוד מתחילת התואר יהיה לו קשה להתחיל באמצע
גיימר.. בוחן משחקי וידאו:)
יניב
פר"ח - פרוייקט חונכות. שיעורים פרטיים במקצוע שלך. אני מכירה כמה שעובדים בחנויות וכאלו.. אבל בכללי באמת אין זמן..
בהצלחה!
בהצלחה!
באותו הנושא: