8 תשובות
תהיי יותר ספציפית
ג'ונגל?
זה הדבר היחיד שעלה לי לראש
זה הדבר היחיד שעלה לי לראש
זה אולי? http://www.youtube.com/watch?v=3o1_3zbukm8
לצערי המילים של חצי מהשירים בעברית היום מסתכמות ב "נהנהנהנהנהנהנהנהנה".
ועכשיו ברצינות, אתה באמת חושב שמישהו יכול לתת לך את השם של השיר כשכל המידע שאתה נותן לו זה שיש בו "נהנהנהנה"? אני משתגע מהאנשים כאן..
ועכשיו ברצינות, אתה באמת חושב שמישהו יכול לתת לך את השם של השיר כשכל המידע שאתה נותן לו זה שיש בו "נהנהנהנה"? אני משתגע מהאנשים כאן..
שואל השאלה:
רוב השיר הוא ככה מה אני אעשה
זה רגוע כזה לא מזרחית או דיכאון
רוב השיר הוא ככה מה אני אעשה
זה רגוע כזה לא מזרחית או דיכאון
אנונימי
שלמה ארצי -אף פעם לא תדעי
כן גם אני חושבת שזה של שלמה ארצי- אף פעם לא תדעי
שואל השאלה:
התכוונתי לזה מצאתי
תודה בכל מקרה d:
התכוונתי לזה מצאתי
תודה בכל מקרה d:
קישורים מצורפים:
אנונימי
באותו הנושא: