3 תשובות
כן אפשר להבין אותה
כי בגיל של אחותך זה חבר לא חבר אמיתי היא לא מתנשקת איתו או עושה איתו דברים ובגיל שלך כבר כן..
כי בגיל של אחותך זה חבר לא חבר אמיתי היא לא מתנשקת איתו או עושה איתו דברים ובגיל שלך כבר כן..
אנונימי
השאלה היא אם יש לך חבר...
ואם יש והיא לא מרשה אז זה לא בסדר
ואם יש והיא לא מרשה אז זה לא בסדר
כי היא עדיין קטנה ביסודי, והיא עולה רק ל - ו׳ והיא נחשבת קטנה, אבל את בגיל עם ההורמונים שמשתוללים ועם הבנים החרמנים..
באותו הנושא: