6 תשובות
פנונה זאת את? חחח
אנונימי
זה אומר שיש לך חילוף חומרים מהיר, זאת אומרת שאת אוכלת ולא משמינה, עדיף לך לא לנצל את זה, כי אחרי זה שתגדלי יכול להיות לך כל מיני מחלות
זה שאת לא משמינה זה בטח טוב לך כרגע. אך לאכול המון ויותר מדי שוקולד זה לא בריא בכלל לכן עדיף לך לאכול את זה באיזון למרות שאת לא משמינה כדי לשמור על הבריאות שלך.
לא, אל תנצלי את זה שאת לא משמינה, תקפידי על ארוחות מסודרות. מעבר לזה שזה עושה הרבה פצעונים להמון אנשים, זה לא בריא בכלל.
אם את לא משמינה אז זה בסדר, גם אני אוכלת שוקולד
כשתגדלי את תגלי המון מחלות.. אז מה אם את לא משמינה? זה לא בריא!
באותו הנושא: