18 תשובות
בטן
על הצד.
וואו זה תלוי, בדרך כלל על הצד
לא בדקתי אף פעם 0:
על הבטן או על הצד
על הבטן והראש כלפיי צד שמאל (; הכי נוח


ובלי כרית למרות שיש לי 3 חחח
על הבטן עם היד מתחת לקרית
לרוב בצד
על הצד
לרוב על הצד.
בדרך כלל על הצד אבל כשאני מתה מעייפות ונזרקת לי אז לפעמים על הבטן חחח
על הצד