8 תשובות
לא נראה לי
אנונימי
תיראי גם לי היה איזה תקופה שרציתי חבר, אבל אני לא ממליצה לך לחפש שאתרי הכרויות כי בגילך את לא ממש צריכה אתר היכרויות להכיר בן.. אם את רוצה חבר תיצאי עם חברות תתכתבי בפייסבוק עם ידידים אולי תכירי מישהו על הדרך (;
חברה לעזרה
ydate זה אתר היכרויות לנוער.
בהחלט יש!
www.israpals.com
לא מכיר גם חבר שלי מחפש אתר כזה
אני הכרתי את אהבת האמת שלי באתר loveme ואני איתו כבר שנה וקצת ועוד לא רבנו אפילו פעם אחת (טוב אולי רק פעם אחת אבל לא יותר מזה ) ותאמיני לי שזה האתר הכי מומלץ באינטרנט כי אני מצאתי שם את בן זוגי שבוע לאחר ההרשמה שלי לאתר ואני הייתי רק בת 13 כמוך! אז כדאי להירשם כי זה בחינם ויש שם כל כך הרבה בנים ובנות שרוצות להכיר!
אנונימית
ברור שיש תכתבי אתר הכרויות לילדים
ייכינע
http://scity.co.il/index.asp