6 תשובות
מה קרה שאת מעוצבנת?
מה שתמיד עוזר זה לחבוט במשהו, להוציא את כל העצבים ואז אחר כך אתה נרגע.. אפשר גם לשתות מים או להתקלח
אנונימית
נשימות עמוקות, אוויר מהחלון, לשתות מים ותשמעי שירים שקטים ואם זה לא עוזר אז תצעקי בכל הכוח לתוך כרית.. מקווה שעזרתי: (
תרביצי למשהו
או שתקחי תגומיות סבתא האלה הענקיות כמו של הילדות והקטנות ותנסי לקרוע אותם בעזרת הידיים שלך - זה ממש עוזר
חח הדרך הכי טובה שאני נרגעת זה להתאגרף קצת, תנסי טיפה להוציא את העצבים שלך על הכרית או שתנסי לשתות כוס מים קרים, לקחת כמה נשימות עמוקות וזה כבר יעשה את העבודה
לשמוע שירים עוזר:)