5 תשובות
בן 18.. לא התנשקתי.. כשיגיע זה יגיע פשוט צריך לחכות.
בואו נתחיל לשדך פה ^.^
אנונימי
לחכות לנשיקה הראשונה וזהו.
להירגע ולקחת את זה באיזי.. זה יגיע כשהכי לא תצפי לזה וגם אז זה יהיה מושלם בשבילך
אם תחכי לזה ככ זה לא יגיע, ועדיף לך לחכות גם למישהו שאת רוצה את הנשיקה הראשונה שלך איתו..
פשוט תרגעי ותחכי, זה יגיע כשזה יגיע
וואי אני בדיוק כמוך, בוא לפרטי.