התחברות
הרשמה
איך להתחיל לדבר עם ילדה שבחיים לא דיברתי איתה?
26 ביולי 2014, 01:09
נושאים לשיחה
ביישנות
שיחה
תשובה אחת
עם הפה.
T
TwentyOnePilots
באותו הנושא:
זה הגיוני שהתאהבתי או שפשוט יש לי קראש על מישהי שבחיים לא דיברתי איתה?
אני אמורה לעשות פעילות עם ילד שבחיים לא דיברתי איתו בשכבה שלי.
דיברתי היום עם ילדה ו..
איך להתחיל לדבר עם מישהו שלא דיברתי איתו חצי שנה?
אני לא דיברתי עם הקראשית לשעבר כבר 3 ימים, כי אני לא רוצה לדבר איתה
פתיחה טובה לשיחה להתחיל עם משהי שבחיים לא דיברתי איתה? בוואצפ
כנסו דחוף, דיברתי עם ילדה יפה בת 12...
דיברתי עם חברה על זה שאני רוצה להתחיל לעבוד וזה והיא אמרה לי שאני יוכל כי אני "יכולה לדבר עם אנשים" ושהיא לא, מה הכוונה?
איך לגרום למישהו שלא דיברת איתו אף פעם להתחיל לדבר לדבר איתי ולהתחיל איתי?
זה הגיוני שנולדתי בישראל וכל החיים דיברתי עברית אבל יותר קל לי לדבר אנגלית?
אני מאוהבת בילד כבר חצי שנה הוא שכבה מעלי איך אני יכולה להתחיל לדבר איתו?