4 תשובות
היי שיר,
ההפרשות נקראות לפי צבע, למשל
הפרשות שקופות -לבנות -צהובות.
בדרך כלל זה בצבע חום בהיר, והסימפטומים למחזור זה כאבי בטן וכאבי ראש:)
אנונימית :)
הסימפטומים למחזור יכולים להיות גם כאבי גב וכאבים בבטן התחתונה.
ויש כאלה שלא כואב להן כלום לפני המחזור.
שואל השאלה:
כמה זמן אחרי ההפרשות (אני מדברת על הראשונות, עדיין אין לי מחזור) יכול להיות המחזור?.. ואם יש מישהי שתוכל לענות לי על עוד שאלות בפרטי אני אשמח...
אנונימי
באותו הנושא: