5 תשובות
שואל השאלה:
עבדתי עליו ורזיתי ועשיתי מלא ספורט והתחטבתי ונשאר בקטנה סימנים עוד..
עבדתי עליו ורזיתי ועשיתי מלא ספורט והתחטבתי ונשאר בקטנה סימנים עוד..
שואל השאלה:
?
?
שואל השאלה:
למה איך זה יהיה?
למה איך זה יהיה?
עדיף שלא.. פשוט תעבדי על הגוף שלך וזה יעלם, חבל סתם לעשות קעקוע ולהרוס את הגוף..
לא
אנונימי