6 תשובות
שואל השאלה:
איך מצלמים?
איך מצלמים?
לא יודעת מה זה ישמור אצלך
לי זה נשמר משהו png אני לא זוכרת בדיוק איזה אותיות, אבל זה משהו כזה
לי זה נשמר משהו png אני לא זוכרת בדיוק איזה אותיות, אבל זה משהו כזה
תלחצי על המקשים alt ועל print sysrq ביחד.
את יכולה גם לצלם את המסך ואז להעתיק את זה לתמונה.
שואל השאלה:
כאילו לכזה
pg, png, gif או tiff.
כאילו לכזה
pg, png, gif או tiff.
את לוחצת על שמור וזה נשמר לך במקום שאת בוחרת כתמונה רגילה
באותו הנושא: