התחברות
הרשמה
יש לי סומק של החברה קליניק ולא השתמשתי בזה הרבה וכבר עברה שנה מותר עדיין להשתמש?
3 באוגוסט 2014, 16:55
איפור
פג תוקף
סומק
תשובה אחת
כן.. איו שום בעיה
ד
דשה123
באותו הנושא:
בנות זה הרבה איפור?: מייקאפ קונסילר פריימר פודרה צלליות מסקרה איילינר עיפרון שחור הייליטר ברונזר סומק תוחם שפתיים אודם צובעת גבות ושמה תדבר הזה שמחזיק תגבות מסקרה שקופה
לפי החוק מותר למורה שלי להחרים לי את הפלאפון שלי כי השתמשתי בו באמצע השיעור?
השתמשתי במעגל ריסים והריסים נחתכו לי, הם יגדלו חזרה נכון?
איזה חברה יש שהמוצרים שלה (מייקאפ, אודם, סומק וכולי) במחיר ממש זול ואל תרשמו לי ביוטיקר.
קניתי את המשחה של VEET והרגע השתמשתי בה, התחילו לי הרבה עיקצוצים
סומק ללא מייקאפ - האם אפשר לשים סומק בלי מייקאפ?
אני רוצה לקנות מוצרי איפור סומק אודם וכו איזה חברה הייתן מציאות לי?
הייתי ממש רעבה ולא היה הרבה אוכל בבית אז השתמשתי במה שיש והכנתי ארוחה גדולה...
יש לי רב קו חופשי יומי ונסעתי ללימודים באוטובוס וברכבת אבל בחזור הקפיצו אותי הביתה ולא השתמשתי ברב קו בחזור הביתה.
מה שמים קודם? סומק ועל זה פודרה, או פודרה ואז סומק? זה משנה?
נגמרו לי 20 אחוז בארבע שעות שלא השתמשתי, הרבה?