6 תשובות
יכול להיות שזה דלקת בלחמית זה עובר אחרי 10 ימים
לדמוע זוהי גם תגובה אלרגית. את אלרגית למשהו?
אולי מעייפות.. אם קמת לא מזמן
אולי את מרוגשת
גם לי זה קורה.. זה קורה בדרך כלל כשאת הרבה זמן מול פלאפון או מחשב ואז העיניים מתאמצות ויורדות דמעות..
את דומעת לדמוע זה לבכות בלי סיבה.
באותו הנושא: