5 תשובות
אולי אם אתה רוצה להישאר איתה תעשה מה שאתה יכול לתקן שמפריע לה...
אנונימי
עדיף שאתה תיפרד ממנה, אם אתה מרגיש שהיא הולכת להיפרד ממך תגיד לה שאתה נפרד ממנה לפני, או שפשוט תדבר איתה בפייס או במסנג'
תאמר לה שאתה מצטער אם פגעת, וגם תנסה לעשות משהו שישמח אותה תקנה לה משהו
אם אתה לא אוהב אותה ונמאס לך ממנה, תנסה לרמוז לה שאתה לא אוהב אותה יותר, וככה אף אחד לא ייעלב.
אם אתה לא אוהב אותה ונמאס לך ממנה, תנסה לרמוז לה שאתה לא אוהב אותה יותר, וככה אף אחד לא ייעלב.
תיפרד ממנה אתה?! אם אתה בטוח שהיא רוצה...
גלידה?;)
תצא עם חברים? תכיר בנות חדשות?
העיקר אל תתבאס יותר מידי זה שמשהו נגמר לא אומר שהחיים לא ממשיכים:p
בהצלחה:d
תצא עם חברים? תכיר בנות חדשות?
העיקר אל תתבאס יותר מידי זה שמשהו נגמר לא אומר שהחיים לא ממשיכים:p
בהצלחה:d
MEEEEEE;ֹ-)
באותו הנושא: