17 תשובות
חחח מה אכפת לך מהם שיעשו מה שבא להם
כן, הם בדרך כלל מפחדים.
ככה. יש לך בעיה עם זה?
אנונימי
אולי הם מתביישים לא יודעת.. זכותם
מהרבה סיבות.
1. אנשים שלא מסכימים איתי, יכולים בקלות להיכנס לפרופיל לראות בן כמה אני ולשלוף את "קלף הגיל" ולהגיד לי שאני לא יודע כלום מהחיים שלי כי אני רק בן 14
2. יכולים לבוא ולהציק לי בהודעות, קרה לי הרבה, שפשוט התחילו לקלל אותי במסרים בלי הפסקה
3. ברגע שיודעים מי רשם את התגובה הזאת יש כאלה שזוכרים, ולא בהכרח זוכרים לטובה. אני מעדיף לשמור על אנונימיות.
1. אנשים שלא מסכימים איתי, יכולים בקלות להיכנס לפרופיל לראות בן כמה אני ולשלוף את "קלף הגיל" ולהגיד לי שאני לא יודע כלום מהחיים שלי כי אני רק בן 14
2. יכולים לבוא ולהציק לי בהודעות, קרה לי הרבה, שפשוט התחילו לקלל אותי במסרים בלי הפסקה
3. ברגע שיודעים מי רשם את התגובה הזאת יש כאלה שזוכרים, ולא בהכרח זוכרים לטובה. אני מעדיף לשמור על אנונימיות.
אנונימי
כדי שלא יבואו איזה חמישים שחושבים הפוך לקלל אותך בפרטי.
כנראה שכן, אבל מה אכפת לך? שיעשו מה שנוח להם.
אני מדברת על אנשים שמקללים את שואל השאלה יש להם אומץ לרדת עליו מבלי שידעו מיהו..
אהה כן אלה באמת פחדנים חח
כי אולי הם לא רוצים שאחרים אחרכך יתחילו לריב איתו בגלל שלפי דעתם הדעה שלו לא נכונה וכדומה... הכל יכול להיות
נו אז הסברנו.
לא משנה מה הסיבה, אם את מקללת מישהו בשאלה אז הוא יכול לבוא אליך בפרטי.
זה לא משנה אם הוא צודק או לא, יש אנשים שמעדיפים לשמור על אנונימיות, זה בסדר גמור.
מה קשור פחדנים?
לא משנה מה הסיבה, אם את מקללת מישהו בשאלה אז הוא יכול לבוא אליך בפרטי.
זה לא משנה אם הוא צודק או לא, יש אנשים שמעדיפים לשמור על אנונימיות, זה בסדר גמור.
מה קשור פחדנים?
כי כך יצא
אז מה אבל זה האמת שלך... אין לך יכולת להתמודד אל תתייחס להודעות...
למה לקלל מישהו בכללי... אבל עוד מאנונימי.. זה פחדנות:)
למה לקלל מישהו בכללי... אבל עוד מאנונימי.. זה פחדנות:)
אני?
אני לא מקללת פה אנשים, אני לא מקללת בכלל..
(אם לא התכוונת אליי אז תתעלמי מההודעה הזו)
אני לא מקללת פה אנשים, אני לא מקללת בכלל..
(אם לא התכוונת אליי אז תתעלמי מההודעה הזו)
לא התכוונתי אלייך:)...
שאלתי אותכם כי הייתה פה מישהו חמודה ששאלה בסך הכול אם זה מוזר שהיא תלך לקניון לבד...
ואז מישהי הגיבה באנונימי... והיו בתגובה לפחות שלושה פעמיים את המילה סתומהה.. למה להגיד סתומה מה היא כבר שאלה... ועוד מאנונימי את אמיצה כל כך לרשום דברים כאלה מגעילים אז תהיי כנה... ובצדק אנשים היו מקללים אותה בפרטי כי תיראי איך היא מתנהגת לזולת.. עכשיו הייתי יותר מובנת..
שאלתי אותכם כי הייתה פה מישהו חמודה ששאלה בסך הכול אם זה מוזר שהיא תלך לקניון לבד...
ואז מישהי הגיבה באנונימי... והיו בתגובה לפחות שלושה פעמיים את המילה סתומהה.. למה להגיד סתומה מה היא כבר שאלה... ועוד מאנונימי את אמיצה כל כך לרשום דברים כאלה מגעילים אז תהיי כנה... ובצדק אנשים היו מקללים אותה בפרטי כי תיראי איך היא מתנהגת לזולת.. עכשיו הייתי יותר מובנת..
זה דעתם בסך הכל אז מה יש להתבייש?
נכון מה יש להם להתבייש.. אז למה הם רושמים מאנונימי?.. טוב שיהיה...
באותו הנושא: