6 תשובות
לא
אנונימי
את יכולה להיות יותר מסתם דומנית, אני מאמינה שיש בך יותר ולא רק יופי
אנונימי
תלוי איך הפנים
את בטוחה שאת מעדיפה לדגמן במקום להתרכז בלימודים?
אם מישהו יגיד שאת מכוערת ותפסידי באודישן או משהו, אין עוד מיליוני אודישנים.
לכל אדם יש דעה, אולי אני יחשוב שאת יפה אבל מישהו לא יחשוב כמוני.
למה לא ללכת על בטוח? לימודים תמיד יביאו לך בסיס טוב, תעשי תואר ראשון ואז תנסי דוגמנות אם את כל כך רוצה.
שיהיה לך בהצלחה בכל דרך שתבחרי♥
שואל השאלה:
הפנים שלי יפות
אנונימית