4 תשובות
אני הייתי באותו מצב ושיתפתי את החברה שלי שכבר קלטה למה אני מזה שקופה ואנחנו פרגנו אחת לשנייה וזה לה זה עבר ואותי מסתבר שהוא לא אהב: ( לא נורא עברתי אותו ויש לי חיים שלמים לפני הכי חשוב אל תעשי ממנו כזה ביג דיל
אנונימי
תעשי חשבון נפש עם עצמך, תגידי ככה, את מי את יותר אוהבת, את החבר או את החברה? ואם את החבר, אז האם הוא אוהב אותך גם? האם זה שווה את זה? ואם זה את החברה, אז האם גם היא היתה עושה את אותו דבר למענך?
הוופה ^^^^^^^^^^ נכון
אנונימי
עכשיו זה תלוי אם הוא מרגיש לאחת מכן משהו?.
אנונימי
באותו הנושא: