3 תשובות
תחייכי ותתחברי לכולם - ואז גם אם לא כולם יהיו חברות שלך לפחות יכולות לצאת לך חבריות חדשות..
יהיו בטח הרבה בנות שאת לא מכירה, ואין להם דעות עדיין עליך, אז תנסי לפנות אליהם, לעשות רושם ראשוני טוב, ולהיות נחמדה.
בהצלחה:)
תהיה טבעית ואת תראי.. הן יקבלו אותך כמו שאת!
אנונימי
אין לך מה לדאוג. אל תבואי בגישה של 'אני בודדה'
תכנסי עם חיוך ועם מצב רוח טוב תתחילי לדבר עם הבנות שם, לנכיר אותן. בתור התחלה אפשר לדבר על הלימודים/מערכת כי זה משהו שמשתושף לכן ומפה לאט לאט זה יזרום כבר.. דונט וורי.