התחברות
הרשמה
למה קוראים לי"בניקים שמיניסטים?
25 בינואר 2012, 16:17
מוסיקה
שירים
2 תשובות
כי הם בני 18
פ
פרשתייי נא לא לשלוח הודעות!
כי הם כאילו בני שמונה עשרה, לי''א קוראים שביעיסטים- בני שבעה עשרה
ד
דנה21
באותו הנושא:
למה לכיתות יב קוראים שמיניסטים? ולכיתות יא שביעיסטים..?
למה קוראים לכיתות יא יב שביעיסטים שמיניסטים?
מה אתם? זיינוקים, טרמחים, חמשושים, שישיסטים, שביעיסטים, שמיניסטים
שמיניסטים מה אתם עושים בבית כל היום? לא משעמם לכם?
למה קוראים לשמיניסטים שמיניסטים?
איך קוראים לשחקנית שמשחקת את ניקה בסדרה גאליס?
למה תלמידי יב נקראים שמיניסטים ותלמידי יא שביעיסטים ותלמידי י שישיסטים וכן הלאה?
למה לתלמידי י"ב קוראים שמיניסטים?
היי, מה זה אומר "שביעיסטים" "שישיסטים" "שמיניסטים"? תודה.
למה קוראים לשמיניסט שמיניסט? הרי זאת הכיתה ה 12.
איך קוראים לשחקנית שמשחקת את ניקה מגאליס?