36 תשובות
לשים זין?
תעשי לי טובה
זה באמת מראה של "אימו"
אם זה מפריע לך או שתלמדי לחיות עם זה או שתפסיקי להתלבש ככה ותוסיפי קצת צבע
להפסיק להיות וונאבי (?)
ואם את שואלת איך אני יודעת שאת וונאבי התשובה פשוטה... אם לא היית וונאבי לא היית שמה על מה שאומרים לך
שואל השאלה:
אני פשוט חשבתי שזה מגניב ויפה ופתאום כולם צוחקים עלי שאני גותית ושטנית
אנונימי
שואל השאלה:
אני ממש לא וואנבי למה שאני ירצה להיות אימו
אנונימי
אני מאמינה לך.. גם אני אוהבת את הסגנון הפאנקי ומתלבשת ככה וילדים לא מבדלים בין פאנק לאימו וחושבים שאני אימו אפלה
שימי זין
כי עובדה שאת מנסה להיות אחת כזאת, וממש חשוב לך מה הסביבה תגיד. את וונאבי וזה יכול לחרפן פילים!
שואל השאלה:
אני לא וואנבי אימו! -,- ובטח שאפכת לי מה הסביבה אומרת, זה ממש פוגע כששופטים את המראה שלי, ולדעתי ביכלל לא ניראיתי גוטית כי לבשתי מכנס צהוב ונעליים לבנות

ואני מרגישה פגועה עכשיו ללכת לבית הספר כי אני חשבתי שאני התלבשתי יפה והשקעתי ובסוף כולם צחקו אלי וזה כואב
אנונימי
שיצחקו! למה עלי לא צוחקים על הלוק, והמוזיקה והשיער והצבעים ולא יודעת מה?! צוחקים, נו ו..? אם לא טוב להם שלא יסתכלו, מתרגלים לכאב הזה! אז דיי להיות וונאבי, ואל תשחקי אותה, זה לא סיבה להיות פגועה!
שואל השאלה:
ומה עם גם מחר יצחקו עלי
אנונימי
אני חושבת שאת מגזימה... אני חושבת שהיא לא מנסה להיות אימו.. היא פשוט אמרה שהיא עשתה לוק שמאוד אהבה..
ולשואלת בת כמה את? חברייך לכיתה לא יודעים שללבוש שחור לא חייב להיות אימו?
שיצחקו. מה אכפת לך בכלל? שיגידו מה שהם רוצים הכל זה מילים ריקות. וגם אם שמת מכנס צהוב ונעליים לבנות, קודם כל זה בכלל לא מתאים ללוק בואי נתחיל מזה. אז גם הם סתומים שהם לא קלטו שזה פשוט התנהגות של וונאבי מכנס צהוב, נעליים לבנות, שרשרת ניטחם ולק שחור...
אני עדיין לא מבינה על איזה וואנבי את מדברת, להתחשב בזה שאימו זה סוג מוזיקה.
בואי תסבירי לי, מה זה להיות אימו אמיתי?
אימו עם השנים הפך להיות גם סוג לבוש.
וזהו.
שואל השאלה:
אנלא וואנבי

וזה כן מתאים ללוק: גינס סקיני צהוב עד הברך ופעם קיפול, נעלי בובה לבנות, חולצת בית ספר שחורה לק שחור בידיים, עיפון שחור עדין ושרשרת שבתחתית יש חמש ניטים כסופים, וכשנכנסתי לכיתה כולם שאלו אותי "כבר חתכת ורידים" "666 כפרעלייך" ואני מרגישה עכשיו ששופטים אותי ואני לא בביטחון לבוא מחר לבית ספר כי בטח יעשו לי שוב תקטע למרות שמחר אני יתלבש אחרת אבל הלק יישאר, ואני לעומתך כן שמה יחס על מה שאומרים לי
אנונימי
נעלי בובה וסקיני צהוב עד הברך?! מה לעזאזל?! החולצה השחורה אולי בסדר, אבל השרשרת נייטים, והעיפרון והלק מה עבר עליך כששמת את זה?! ושיגידו אם הם לא קולטים שאחד זה ממש ממש לא הולך ביחד ושתיים ככה אימו/פריק/גות בחיים, אבל בחיים לא יתלבש הם חבורה של ילדים סתומים! ולאנונימית אני הסברתי כל כך הרבה פעמים וזה כל כך הרבה לכתוב. תכנסי לתגית של אימו תראי את כל המיליון ואחת אלה ששאלו מזה אימו ותקראי את התשובות.
שואל השאלה:
אז מצד אחד את אומרת שאני וואנבי ומצד שני את אומרת שאימו בחיים לא יתלבש ככה..

ולזעתי זה כן מתאים את פשוט לא מצליחה לדמיין

אנונימית
זה לא הכי מעניין אותי.. סתם אמרתי אולי את תסבירי לי מה זה להיות אימו כי את כל כך מהללת את זה.
חוץ משזה סגנון לבוש ומוזיקה זה לא יותר!
מה? מה זה להיות אימו? מסכן ואומלל? זה שחותך? מה תסבירי לי מה זה להיות אימו?
גם אם לא תסבירי מה שאמרתי הוא נכון, אימו זה סגנון לבוש ומוזיקה. ז ה ו
כי את לא תיארת את החלק התחתון
זה הרבה מעבר לזה, ואם את כל כך סתומה ובנאלית שזה רק מה שאת רואה בהם אין לי מה להגיד לך. עכשיו את שופטת אותם אבל בגלל ילדים כמוך הם חותכים, ולא מתקשרים עם אפחד, מנסים להתנתק מהעולם החרא הזה כמה שיותר, ובמהירות האפשרית, מתלבשים כמו שהם מתלבשים, ומתנהגים כמו שהם מתנהגים!
(התשובה הזאת לא מופנת אלייך שואלת השאלה)
מאמי, אני לא שופטת אני רק אומרת את האמת.
את אפילו עדיין לא אומרת לי מה זה
כי את לא יודעת בעצמך מה זה
אני לא מאמי של אפחד במיוחד לא שלך. ורציני... את עד כדי כך סתומה שלא הצלחת לקרוא בין השורות?
שואלת השאלה אני לא מצליחה לחבר את הלוק של החלק התחתון ללוק של החלק העליון
איזה שורות? אמרת שבגלל ילדים כמוני הם מתנהגים ככה, אז כן? אימו זה מי שחותך ואומלל? ואת לא סתם מאמי את מותק
עד כמה הבעית הבנת הנקרא שלך חמורה? תקראי טוב טוב עד שתביני כי יותר מתומצת מזה אי אפשר ואני אצטרך גם לתת סיפורי חיים מה שלא הולך לקרות
שואל השאלה:
אני הכנסתי את החולצת בית ספר לתוך המכנס וידוע שהכל הולך עם שחור.. ואני רציתי שיהיה לי צבעים כהים ובהירים לשילוב, והשרשרת הכסופה בלטה על החולצה הכהה אז שמתי אותה והלק נשאר לי משלשום והעיפרון כמו תמיד
אנונימי
אולי תסתמו? חצי ממה שאתן כותבות לא קשור לשאלה
זאת שרשרת ארוכה או אלה שצמודות לצוואר?
נשמה תקראי את את התגובה שלך שוב! במקום להסביר לי כמה שאני סתומה
לא הסברת לי מה זה להיות אימו אמיתי
ותאמיני לי שגם לי יש סיפור
שואל השאלה:
זה חוט כסף ארוך שמגיע לחזה שלי ולמטה יש חמש ניטים
אנונימי
ואת יודעת מה? מדברת אחת שסבלה מחרם קשה ועד היום אני בכיתה ט אין לי חברים בכלל
אל תתיחסיי!

שנתחיל להעביר סיפורים? אני כיתה י' ועשו עלי חרם מאמצע כיתה א' עד עכשיו. רוצה שנמשיך? למרות שאת יכולה להמשיך אני לא הולכת לספר הכל כי אני לא בתחרות איתך. ושואלת השאלה הם פשוט סתומים. באמת אל תתייחסי פשוט
שואל השאלה:
בסדר, ואם יגידו לי שאני אימו אם פעם הבאה אני יתלבש אז מה לענות
אנונימי
שקודם כל ידעו איך אימו מתלבש
ניטים שייך לנו (הפאנק) יא וואנבי.