5 תשובות
מסכימה לגמרי.
לא מסכימה.
לכל אחד צריך לתת הזדמנות ללמוד.
אני מכירה ילדה שרצתה לפרוש, ושקלו אם להעיף אותה מהבית ספר והיא לא באה חודשיים.
היום היא עם הציונים הכי גבוהים בבגרויות ובכיתה.
ויש מלא מקרים כאלה.
לכל אחד צריך לתת הזדמנות ללמוד.
אני מכירה ילדה שרצתה לפרוש, ושקלו אם להעיף אותה מהבית ספר והיא לא באה חודשיים.
היום היא עם הציונים הכי גבוהים בבגרויות ובכיתה.
ויש מלא מקרים כאלה.
זה לא בהכרח נכון.
כל אחד צריך למצוא את סוג בית הספר שמתאים לו באופן אישי. לא לכולם מתאים בית ספר רגיל או עירוני. אם קשה לך נסי/ה לבדוק אופציות לשיטות חינוך שונות (דמוקרטי, אנטרופוסופי, אלטרנטיבי, חינוך מיוחד, חינוך מוזהב וכל דומיהם)
עדיף מבית ספר רגיל בהרבה, אני כבר מכיתה ב בבית ספר אנתרופוסופי ונהנית מכל שניה.
כל אחד צריך למצוא את סוג בית הספר שמתאים לו באופן אישי. לא לכולם מתאים בית ספר רגיל או עירוני. אם קשה לך נסי/ה לבדוק אופציות לשיטות חינוך שונות (דמוקרטי, אנטרופוסופי, אלטרנטיבי, חינוך מיוחד, חינוך מוזהב וכל דומיהם)
עדיף מבית ספר רגיל בהרבה, אני כבר מכיתה ב בבית ספר אנתרופוסופי ונהנית מכל שניה.
אנונימית
נכון.
לדעתי, האנשים היחידים שבית ספר לא מותאם אליהם הם אנשים שעוברים בריונות\מתקשים עם כללים ומסגרת\אנשים שאוהבים להיות לבד ושונאים סביבה של אנשים.
באותו הנושא: