2 תשובות
כאבי ראש, בטן, גב, ידיים, שאנחנו עשינו כאב לנו להרים את היד.. אה וגם בחילות והקאות.. זה עובר תוך יומיים שלושה
שואל השאלה:
כאילו אני בכיתה ח ואמור להיות לנו את החיסון הזה וההורים של הבנות מהכיתה שלי אומרים שהתופעות לוואי לא נעימות וכאילו זה לא כמו חיסון רגיל
אנונימית