התחברות הרשמה

מה היציאות בצבא לחיילת שמשרתת כרכזת כוח אדם?

16 בספטמבר 2014, 14:15
צבאצה"לחייליםחיילותגיוס    
תשובה אחת
יש סגור ויש פתוח, בעיקר רוב השיבוצים לתפקיד הם בבסיסים פתוחים.
ר
רוקיסט
באותו הנושא:
יש סיבה הגיונית שבנות משרתות בצבא פחות זמן מבנים?
איך להודיע לצבא שהפכתי לחיילת בודדה?
כמה זמן בנות משרתות בצבא?
כמה זמן בנות משרתות בצבא? נכון להיום...
כמה זמן משרתות בנות בצבא? וכמה בנים?
אני חרדי נשוי, ואני בצבא- ויש מלא חיילות, מה לעשות?
אני חיילת שמשרתת בחייל המודיעין, רוצה לעבור חייל, מה לעשות ואיך?
היי תקשיבו, אני כבר שנה בצבא אני משרתת רחוק מהבית, היציאות הן כל שבת שנייה ואני מתה לפסול תפקיד ולעבור לבסיס אחר.
כמה זמן בנות משרתות בצבא נכון להיום?
כמה זמן בנות משרתות בצבא?
מה חושבים על אישה דתייה שאומרת לי למה חיילת בת ישראל צריכה להיות בצבא