5 תשובות
אין לך חום. פשוט כואב לך הראש תקחי אדוויל יעבור ותשני קצת
בדרך כלל החום עולה לאט שחולים, הסימנים שאת מראה אומרים שזה בטח ווירוס, חום גבוה מהרגיל הוא מנגנון ההגנה של הגוף, ככה המערכת החיסונית מצליחה לגבור יותר מהר על הווירוס.
38 מעלות זה נחשב חום גבוה מהרגיל.
36.4 זה אומר שאין לך חום.
רק מעל 37 וחצי זה לא טוב.
אני חושב שתישתי מים ותשכבי במיטה ונקוה לטוב.
זה נורמלי, אין לך חום.
את מפתחת חום תשתי כדור.
באותו הנושא: