3 תשובות
אל תפסיק.
רק תפחית את הצפייה שלך, תלמד יותר.
רק תפחית את הצפייה שלך, תלמד יותר.
למה להפסיק? התמכרות לאנימה זה לא דבר הרסני כמו לסמים/אלכוהול/עישון וכאלו, אני מכורה קשות כבר שנה וחצי ובינתיים זה רק שיפר לי את החיים ^^
נבר סטופ!0-0