התחברות
הרשמה
נפרדנו אחרי יום אני מרגיש מזה רע עם עצמי כי אני, זה שגרמתי לזה מה לעשות?
31 בינואר 2012, 16:00
יחסים
אהבה
זוגיות
בני נוער
תשובה אחת
לבקש סליחה ואפילו אולי לנסות לחזור.
א
אורי שפה תמיד בשבילכם :)
באותו הנושא:
חבר שלי נפרד ממני, אני לא מפסיקה לבכות ולא רואה את עצמי הולכת לישון בקרוב
בוקר טוב, התחלתי קשר עם משהי בהתחלה לא בא לי להמשיך איתה נפרדנו אחרי שבוע וחצי, אחרי 3 שבועות רציתי לחזור היא לא רצתה!
חברה שלי נפרדה ממני אחרי קשר של 3 שנים - איך מתגברים?
אני וחבר שלי נפרדנו לפני שבועיים ויש לו חברה חדשה, זה בסדר אחרי שבועיים?
האקס חסם אותי פתאום בווצאפ נפרדנו אחרי שלוש חודשיים למה?
המאכל האהוב עלי הפך מגפילטע פיש לנודלס, ואני מרגיש רע עם עצמי, אני מרגיש כאילו אני מפר את התורה האשכנזית, אני בצדק מרגיש רע עם עצמי?
נפרדנו ואני מרגיש כל כך לבד כי אני מתמודד עם זה לבד ואני לא יודע מה לעשות ומה יהיה עם החיים שלי עצות בבקשה?
הסיבה אנשים נפרדים - למה כולם נפרדים אחרי שנתיים?
נפרדנו אחרי שנתיים וחצי בני 17,18
אני וחבר שלי נפרדנו בתחילת השבוע אחרי שנה וחצי של זוגיות
למה האקס שלי ממשיך להסתכל עלי אחרי שהוא נפרד ממני?