4 תשובות
המלווה יום נגמר קודם, לאחר שלושה חודשים ראשונים..
מלווה לילה יש לך חצי שנה
שואל השאלה:
הלילה נגמר קודם?
אנונימי
מלווה לילה יש חצי שנה. בשלושה חודשים הראשונים יש מלווה יום ומלווה לילה (זאת אומרת כל זמן נהיגה נעשה עם מלווה כשיר), לאחר 3 חודשים מקבלת הרישיון נגמר המלווה יום ועד 9 בערב ניתן לנהוג ללא מלווה ומהשעה 9 נכנס מלווה לילה למשך 3 חודשים נוספים. כך שכל תקופת המלווה מסתכמת בחצי שנה
3חודשים של מלווה בוקר ולילה
3חודשים של מלווה לילה
ואז שנתיים של חוק2