2 תשובות
היא סחה לי-היא אמרה סיפרה לי
אפשר לומר מתי שרוצים, כשמדברים עברית מה שנקרא ספרותית, או תנכי'ת.
עוד פירוש ש"סחה" בערבית זה לבריאות ואומרים את זה אחד לשני שאוכלים, כמו בתיאבון אצלנו.