2 תשובות
היא סחה לי-היא אמרה סיפרה לי
אפשר לומר מתי שרוצים, כשמדברים עברית מה שנקרא ספרותית, או תנכי'ת.
אפשר לומר מתי שרוצים, כשמדברים עברית מה שנקרא ספרותית, או תנכי'ת.
עוד פירוש ש"סחה" בערבית זה לבריאות ואומרים את זה אחד לשני שאוכלים, כמו בתיאבון אצלנו.