4 תשובות
לקחת את זה באייזי זה קשה אבל בסוף זה עוד חוויה
שיהיה בהצלחה
אנונימי
קחי הכל בפרופורציות, שתדעי שאולי קצת קשה אבל עוברים את זה..
תנסי להתחבר לבנות שיהיה לך יותר קל, וזהו לאט לאט מתרגלים להכל, קחי את זה כחוויה.
שואל השאלה:
חח תודה רבה רק שאני בן..:)
אנונימי
קבל את סליחתי:)
באותו הנושא: