3 תשובות
המטען שלוחיובי. לפי דעתי, תלוי כמה אלקטרנים יש בו, לרוב מתרכזים בפרוטונים כי ניטרלים לא ספרים אותו כל כך אין לי השפעה גדולה כמו לפרטונים ולאלקטרונים
שואל השאלה:
אז המטען הוא ניטרלי? כי בגרעין לא בענן ניטרונים ופרוטונים אז המטען החשמלי שלו חיובי נכון?
אז המטען הוא ניטרלי? כי בגרעין לא בענן ניטרונים ופרוטונים אז המטען החשמלי שלו חיובי נכון?
ניוטרנים (ניטלרים) ופרוטנים (חיובים) מסביב לאטום יש מטען שלילי (אלקטרונים)
באותו הנושא: