6 תשובות
לחברה שלי הייתה בחילה אחרי זה
ויש עוד שתי בנות שלקחו אותם הביתה
ויש עוד שתי בנות שלקחו אותם הביתה
אנונימית
וחום לא היה
אנונימית
אני עשיתי ולא
היה לי את כל התופעות וזה עבר לי אחרי 4 ימים אבל מכל הבנות שעשו אתזה רק לי זה קרה
לא, ממש ממש לא. עשיתי בגיל 14. תגידי, גם לך האחות אמרה שאסור לקיים יחסי מין 4 שנים לאחר מכן בשביל שהחיסון יעבוד, או שזה היה רק לי?
נדמה לי שאמא שלי ביקשה שהיא תשקר לי חח.
נדמה לי שאמא שלי ביקשה שהיא תשקר לי חח.
שואל השאלה:
לא אמרו לי כלום על זה אני חושבת ששיקרו לך.
לא אמרו לי כלום על זה אני חושבת ששיקרו לך.
אנונימי
באותו הנושא: