3 תשובות
תגידי לה סליחה ושלא באמת התכוונת לזה כי זה היה מתוך כעס...
אנונימית
היא תבין... אני רבה עם אמא שלי מלא וגם לי זה התפלק כמה פעמיים.
תגידי לה שלא התכוונת ושהיית עצבנית וכמובן שלא התכוונת לאף מילה
את\ה עשית טעות,
גם אני אמרתי את זה לאמא שלי לפני כמה חודשים והיא נעלבה ממני ולא דיברה איתי שבועיים
לך\י לבקש סליחה ותגיד\י שזה בטעות יצא לך מהפה
אנונימית