5 תשובות
כמה שזה יהיה קשה.. כדאי שתספרי כמה שיותר מהר לחבר שלך שעשית את זה ואת כמובן ומצטערת ואת מבינה שלא היית בסדר..
תחשבי על זה, בתכלס, עדיף שאת תבואי ותגידי לו מאשר שהוא יגלה את זה בעצמו, בסוף הכל מתגלה.
בהצלחה:)
תחשבי על זה, בתכלס, עדיף שאת תבואי ותגידי לו מאשר שהוא יגלה את זה בעצמו, בסוף הכל מתגלה.
בהצלחה:)
להתוודות, תחשבי מה היה קורה אם זה היה הפוך, אם היו בוגדים בך- היית רוצה שיספרו לך
להגיד לו! זה מתשהו יצא ועדיף שזה יהיה מימך
את צריכה לספר לו.. בסופו של דבר הכול מתגלה ועדיף שהוא ישמע את זה ממך מאשר ממישהו אחר
קודם כל זה לא יפה מה שעשית!
אבל אם כסר אז תלכי ותגידי לו את האמת, מגיע לו לדעת אותה ואת תצטרכי לשאת בתוצאות של מעשייך, ותלמדי לזוגיות הבאה שלך או אלה אם כן הוא סלח לך לא לעשות את זה יותר ולהשאיר נאמנה, זה הכי חשוב בזוגיות -נאמנות-
אבל אם כסר אז תלכי ותגידי לו את האמת, מגיע לו לדעת אותה ואת תצטרכי לשאת בתוצאות של מעשייך, ותלמדי לזוגיות הבאה שלך או אלה אם כן הוא סלח לך לא לעשות את זה יותר ולהשאיר נאמנה, זה הכי חשוב בזוגיות -נאמנות-
באותו הנושא: