2 תשובות
וואה, להיכנס לדיכאון?
אסור לרצות את זה.
זה דבר נורא, ואת צריכה לשאוף לצאת מזה, לא להיכנס.
אם את מרגישה לבד בגלל חברות שלך תנסי להתחבר לעוד אנשים או לדבר עם חברות שלך על מה שעובר עליך, אבל בשום פנים ואופן לא לרצות להיות בדיכאון.
את באמת רוצה להיכנס לדיכאון להפך אני עומדת להיכנס ומקווה לא להיכנס
באותו הנושא: