5 תשובות
שתהיה תשובה בבקשה תגידי אם עברת אני מזה סקרנית!^^
אנונימי
שואל השאלה:
לא עברתי
אנונימי
טסט זה הכל עיניין של מזל. זה הכל תלוי במצב רוח של הטסטר. יש לי חברה שעשתה טסט מושלם בלי טעות אחת ולא עברה כי לטסטר לא היה מצב רוח. ויש לי חברה ששמו לה ברקס ועברה. אז אי אפשר לדעת.. תקווי לטוב:)
לא תמיד, לחבר שלי נגעו בהגה בטסט והוא עבר..
חבל להכנס לסרטים מראש, מקווה בשבילך שבסופו של דבר תתקבל תשובה חיובית (:
כן, אפילו פעם אחת מספיק בשביל להכשיל.
אנונימי
באותו הנושא: