5 תשובות
לילה אחד ללא שינה לא מזיק מאוד, זה סתם מחליש אותך ואת תיהי הרבה יותר רגישה למחלות והרבה הרבה פחות מרוכזת מחר בבצפר
אני מניחה שאת בגיל ההתבגרות ושאת לומדת בבית ספר.
טוב, אז ככה. את צריכה לישון, משהו כמו 8 שעות לפחות, תלוי כמה את אוהבת בהרגשה הכללית שלך. זה מאוד חשוב לריכוז שלך במהלך היום וללימודים וההצלחה שלך באמת תלוייה בזה.
חוץ מזה שכשלא ישנים, וזה לוקח הרבה זמן, ז''א לא ישנים כמה חודשים ברצף, אפילו שנים, זה מקדם את הסיכוי לקבל התקף לב בגיל צעיר כי הלב צריך לנוח והוא נח בזמן שינה. אז בבקשה ממך, תשני ותתפנקי.
שואל השאלה:
אני לא יכולה לישון.
אנונימי
ממה זה נובע? מצב של סטרס נפשי או שסתם את לא נרדמת?
רצוי לפנות לאחד ההורים ואולי אחריי זה גם לרופא.
שואל השאלה:
לא נרדמת.
אני יכולה לשכב לילה שלם ערה בלי להצליח להרדם...
ואת רוב התרופות אני לא יכולה לקחת בגלל בעיה רפואית
אנונימי