6 תשובות
פארק הירקון קצת יותר. מה זה ילד? בן 10 או בן 15? יש הבדל
הכי מסוכן זה אזור נווא שאנן קצת אחרי עזריאלי
הכי מסוכן זה אזור נווא שאנן קצת אחרי עזריאלי
תלוי בן כמה הילד, איזה שעות, ביום או בלילה, אם יש פלאפון וכסף זה תלוי בהרבה דברים אבל ביום זה לא אמור להיות מסוכן ובלילה עדיף להימנע,:-)
כרגע, בכל מקום עדיף לא להסתובב לבד בלילה.
שואל השאלה:
ביום, בן 14
ביום, בן 14
אנונימי
פארק הירקון ממש לא דיזינגוף תלוי איזה איזור.
וכדאי לך לא ללכת לשם בפעם הראשונה לבד כי זה מקום מאוד גדול ואתה יכול סתם להסתבך
וכדאי לך לא ללכת לשם בפעם הראשונה לבד כי זה מקום מאוד גדול ואתה יכול סתם להסתבך
זה מסוכן לבד נראלי...
עם חברים זה לא
עם חברים זה לא