התחברות
הרשמה
איך אני יודעת אם עברתי טסט פנימי? אצמול היה לי.. והמורה שלי לא אמר לי כלום
30 במרץ 2015, 12:16
טסט
נהיגה
רכב
רשיון נהיגה
לימוד נהיגה
תשובה אחת
אם לא היית עוברת לדעתי הוא היה אומר לך, בדרך כלל אין סיבה לא לעבור טסט פנימי אלא אם עשית משהו ממש לא טוב
ש
שקד;)
באותו הנושא:
היום התנשקתי עם חבר שלי בהפסקה, והמורה לתנ"ך עברה
אץמול אמרתי לה לילה טוב ואז...
איך אפשר והאם כדאי להאיץ במורה הנהיגה שלי להגיש אותי לטסט? עשיתי 45 שיעורים, עברתי טסט פנימי ואני נוהג טוב.
ניגשתי היום לטסט בשעה 11:20 והמורה שלי לא התקשר להודיע לי אם עברתי או לא עדיין.. הגיוני?
עלות טסט פנימי לעומת שיעור נהיגה רגיל - מישהו יודע אם טסט פנימי אצל המורה לנהיגה עולה יותר משיעור רגיל?
אם לא עברתי את הטסט הפנימי עושים עוד טסט פנימי או עוד שיעורים עד הטסט החיצוני?
עברתי טסט, יפה להביא למורה נהיגה במתנה עוגה בצורת מכונית עם המשולש של ה"ל" למעלה?
למה עושים טסט פנימי? ויש למורה עניין להעביר אותי בטסט פנימי למרות שהוא בלם אותי?
אם נכשלים בטסט פנימי זו חובה לעשות שוב טסט פנימי, או שהמורה יכול להגיש אותך בכל מקרה לחיצוני?
אהלן, אני שיעור 6 כבר ובשיעור ה3 עברתי מידני לאוטומט בגלל המלצת המורה שלי לידני
העברה לכרטיס זיכרון - כיצד ניתן להעביר מזיכרון פנימי לכרטיס זיכרון? לשחרר את הזיכרון הפנימי לדברים נוספים.