5 תשובות
כן. אם הוריד נחתך הבן אדם כנראה ימות כי הורידים מעבירי חמצן ודם למוח, כאשר הוא יחתך לא יעבור מספיק דם וחמצן למוח והבן אדם ימות.
כן, יש בנות שמתות מחתכים בידיים.
כן אבל לא נראה לי שהרבה אנשים מגיעים למצב של לחתוך כל כך עמוק...
והשאלה עשתה לי צמרמורת:/
שואל השאלה:
אני חתכתי יותר עמוק מימה שאפשר לדמיין אבל לא בוורידים..
אנונימי
כן את יכולה למות מזה שאיבדת יותר מידי דם...