6 תשובות
דקסמול, קל בטן, אופטלגין...
לשתות הרבה מים ולאכול פרי שאין בו הרבה סוכר
אומרים שללעוס מסטיק זה טוב.. תנשמי אוויר מהחלון
ותנסי להשיג את ההורים שלך בטלפון
אם יש לך להקיא אז תקיאי, תנשמי עמוק זה עוזר לבחילות ותשתי מים, ותנוחי.
תרגישי טוב:)
שואל השאלה:
איזה כדור?
אנונימית
תשתי כמה לגימות מים.. לא הרבה אחרת תקיאי שוב
לכי תשכבי ותנוחי ואת יכולה גם לשתות כדור
תרגישי טוב:)
באותו הנושא: