4 תשובות
בלאט זו מילת גנאי בסלנג הרוסי.
כמו "לעזאזל" או "שיט"
בלאט, משתמשים בזה לכל דבר כמעט, אבל יוצא לי יותר להגיד פיזדיץ.
זה לא קללה, אומרים את זה גם על דברים טובים.
זה כמו shit באנגלית
בלאט ונראלי זה סעמק