3 תשובות
תבקשי מההורים שלך שייקחו אותך לרופא..
אני ממש לא רוצה להלחיץ אבל תלכי לרופא דחוף כי יכול להיות שיהיה לך התקף/דום לב ואפשר למות מזה אז לכי הכי דחוף לחדר מיון!
תתייעצי עם ההורים שלך, חשוב לך לספר להם, אם את רואה שזה לא עובר כדאי ללכת לרופא אחרי מיון.
באותו הנושא: