3 תשובות
אם הייתי יודעת למי שייך הטלפון הייתי מחזירה אותו, אל אם לא אז הייתי מביאה לה את הטלפון.
אם את יודעת למי שייך הפלאפון אז תחזירי אותו.. זה נקרא גנבה
שואל השאלה:
בת דודה שלי מצאה פלאפון לפני יותר משנה, והיא לא יכלה להחזיר אותו כי הוא היה נעול וחבר שלי יכול לפתוח אותו