5 תשובות
אני:)
שואל השאלה:
איזו?
איזו?
אנונימי
-אני בת 15- רק של 16+. אבל בתכלס הן די גרועות, סתם פעם במלא זמן מוציאים איזה אחד לא גמד שכיף לרקוד איתו ;)
ואי יצאתי כלבה. חחח לפרוטוקול ה"לא גמד" זה כי אני 1.79:0
שואל השאלה:
שמות של מסיבות?
שמות של מסיבות?
אנונימי
באותו הנושא: