התחברות
הרשמה
עשיתי בגרות דוגמה בכיתה י' ולא בסוף יא' של שאלון a באנגלית 3 יחידות וקיבלתי 70 זה בסדר?
27 באפריל 2015, 14:51
בגרות
לימודים
בגרויות
שאלונים
ציונים
4 יחידות
תשובה אחת
זה ציון סבבה אבל אם את יכולה תעלי עוד את הציון כי שאלוני b ו c יהיו קשים יותר
ו
ורוניקה רוסים זה אהבה :)
באותו הנושא:
ישש אז נפתלוש בנט מחזיר בסוף את הרפורמה הישנה של הבגרויות? (לתלמידים שעכשיו עולים לכיתה י')
אם בסוף הבגרות כתבתי לבוחן:
בסוף שנה בכיתה צריך לבחור בין פיזיקה לכימיה (לבגרות) מה כדאי לי לבחור? מה אתם הייתם בוחרים?
הייתם עושים מועד ב בבגרות בתנך אם היה לכם סופי 90, ובגרות בספרות סופי 90, וסופי בהיסטוריה 86?
כמה בגרויות יש סה"כ מכיתה יא' עד סוף יב'?
אם אני עושה בגרות בהיסטוריה בכיתה יא אז אין בגרות ב-יב?
מקבלים תעודה בסוף כיתה י"ב (לא תעודת בגרות)
עשיתי היום בגרות באזרחות, והציון הגשה שלי הוא 75, בכמה נקודות מעלים בבגרות?
בסוף כיתה י"א מקבלים תעודת בגרות? איך זה הולך כל הקטע של תעודות הבגרות ותעודה רגילה?
ה-30 אחוז של היסטוריה בכיתה י לבגרות זה מהתעודות סוף שנה או מאיזו עבודה מסויימת?
המקצועות לבגרות בכיתה י - איזה מקצועות אמורים להיות בבגרות בכיתה י'?