התחברות
הרשמה
אם הייתם נכנסים לבית שכל הזמן יש שם מוזיקה (רגועה/שמחה), מה הייתם חושבים על האנשים שגרים שם?
8 במאי 2015, 11:18
מוסיקה קלאסית
מוסיקה רגועה
בית
אופי
רוגע
שמחה
3 תשובות
שזה בית מגניב
פ
פרדי מרקורי
והייתי רוצה לגור שם נשמע אחלה בית
ח
חבר להתיעצות
שהם אנשים שלווים ורגועים..
א
אני נלחם באריות אני מופאסה :)
באותו הנושא:
איזה סגנון מוזיקה הייתם מוחקים מהעולם?
היה מוריד לכם אם הייתם נכנסים לחדר של מישהי/מישהו שאתם יוצאים איתו/איתה ורואים..
נותנים לכם 5 דקות להיכנס לחנות ולקחת מה שאתם רוצים בחינם. לאיזה חנות הייתם נכנסים ומה הייתם לוקחים?
גם אתם נכנסים ביום הראשון לבית ספר ברגל ימין?
מה הייתם עושים אם אתם לבד בבית, נכנסים למקלחת ברגיל כזה, ופתאום הייתם רואים את זה?
כשאתם נכנסים לבית ספר אתה אומרים לשומר בוקר טוב?
השיער של עדי ביטי - השיער הטבעי של עדי ביטי זה בלונד? זה גם בבית ספר למוזיקה היא הייתה בלונדינית אבל הגבות שלה כהות לשיער..
אם הייתם שומעים מוזיקה עכשיו איזה שיר זה היה?
הייתם נכנסים לקשר עם מישהי שגרה שעתיים ממכם?
מותר להישתמש בmp4 בכיפור כדי להעביר את הזמן עם המוזיקה?
אתמול הייתה סופה, הייתה לי הצפה בגינה שהגיעה עד לדלת של הבית ונכנס קצת מים, ואשכרה גם נכנס מים מהקיר לבית שלי, והיום פתאום